Oğlum büyüme atağına giriyor bense yaşlanma…. Uykuya dalmama, memnun olmama zaten inanılmaz hareketli bir bebek şu an bütün oyuncaklarından nefret ediyor. Yaşayan var mı? 14 gün sürüyormuş? Güzel emen bebeğim artık günde 1-2 kez emiyor o da iyi haline denk geldiysem yani ( uykuluysa ) onda da ısırıyor..
Neler yapıyorsunuz? Gerçekten 14 gün mü sürüyor?