Asyaminebebek Kızım 15 aylık olacak kolik bir bebekti gaz damlasını 10 aylık bıraktık doktor tavsiyesiyle ancak son bir haftadır gazını çıkaramadığı için uyuyamıyor önerisi olan var mı