defnes32 hastalık bu elbette ki iyileşince ilgilenebilirsin,bazen çok ısrarcı oluyor yattığım yerden oyun oynuyorum,kitap okuyorum hastalığım kötü geçer hep o yüzden kendime bakmaya çalışıyorum bir an önce iyileseyim oglumla ilgileneyim diye.Zaten bebeklerimizin kişisel bakımlarını yapmak bile yoruyor o zamanlar.