inci_ve_annesi Merhaba. 5 aylık bir kızım var. Bu gün test yapdım hamile olduğumu hiss etdik silik çizgi çıktı. Çok korkdum. Hemen ultrasona gitdik bebek yok dediler, hatta olma ihtimalı bile yokmuş. Çizgi sorduğumda hormonlardan dedi. Böyle birşey yaşayan varmı?
Caglarass inci_ve_annesi Silik cizgiyse daha yenidir ultrasonda zaten gözükmez. Kan almadılar mı ? Yoktur deyip yolladılar mı sadece 🤐
yalnizkalp inci_ve_annesi kuzenim silik czigiyle gitdi dr bebek yik dedilr hatta tedavi olmasi icin ilaclar yazild 3 gun sonra kantesti verdi orda ckkdi tekrardan gitdi 6 haftalik hamieydi