Ahseninannesii Kızlar merhaba benim 2 gündür fena dişim ağrıyor emzirme döneminde apranax ford içen varmı bi zararı var mıdır ona göre ondan içeyim 😔
Portakal Ahseninannesii git yaptır çekme ağrısını beni 2 gün mahvetti sadece parol içiliyor oda dua etsen daha kısa sürede ağrıyı geçirir
Ates_mami Ahseninannesii parol içilebiliyor bildiğim kadarıyla sadece. Kendi doktorunuza danışın eğer uygun görürse diş tedavisi yaptırabilirsiniz
Ataalp2 Ahseninannesii canım geçmiş olsun ben Doğumdan sonra apranax kullandım doktorum onayladı ama yıne de sor istersen bilmiyorum
Merve1705 Ahseninannesii apranax başlı başına ağır bir ağrı kesici ve fordu u daha beter emzirme döneminde uygun değiln
MihmininAnnesi Canım o kullanliyor mu bilmiyorum bilenler cevap verir elbet benimde o zamanlarda emzirirken de kullanabildigim dexofen ve arveles oldu dönüşüm lü onlari kullanıyordum
Ahseninannesii @Portakal korkumu yenip gidersem iyide ah ah parol içtim kısa süreli dediğin gibi kesti ağrıyı
Ahseninannesii @MihmininAnnesi arveles yan etki yapıyor bana diğerini bi deneyebilirim Canım teşekkürler
Ahseninannesii @Portakal kanal tedavi dediler internetten birkaç video baktım 😁 yok dedim ağrıda çok zorr ya
Portakal Ahseninannesii kanal tedaviden mi korkuyosun bir de tü sana 😂 daha 3 gün önce yaptırdım eskidenmiş o ağrılar tek bir şey hissetmedim iğne bile ağrıtmadı düşün
Ahseninannesii @Ataalp2 oh bi kullanan çıktı ya Şükür Canım benim diş ağrımı bi o ilaç geçiriyor bi Şorayım doktoruma teşekkür ederim
Ahseninannesii @Portakal ciddi msiin 😱 öyleyse süper Canım ya sayende yaptırıcam heralde bi kuvvet geldi bana 😀
Burcus Ahseninannesii başlığı okuyunca bende emzirme döneminde içki içen varmı diye sorduğunu zannettim 😂😂😂 bende parol kullandım bide migren atağım geldiğinde ağrı kesici vurdurup 3 saat emzirmiyorum
Srpzngn Ahseninannesii ben 1 disime kanal 3 disime dolgu yaptirdim emzirirken.Hamileyken de dis cektirmistim.Hic ugrasma bence gezmez agrisi