Kızlar nasıl aldınız memnun kaldıgınız marka varmı ?
Huma_kus34 işbir yataktan aldım bebek yatağı çok çok memnun kaldım.
Huma_kus34 ben elele markası aldım beşiği içinde hediye olarak geldi yatak gayrete güzel
Huma_kus34 ben Kraft aldım ince biraz ama üstü şu gecirmiyor ve çok kullanışlı
Kızlarrr
Yokmu kımse