Benherseydenoncebiranneyim Bugün ilk doz için gittik. Biz mavisini almıştık ama doktor bundan başlarsak çok dozu var bunun dedi. Kahverengi olanını önerdi bexsero ismi. Siz hangisini yaptırdınız?
baykuskiz_ Benherseydenoncebiranneyim ikisi de yapiliyor. Baslama zamanina gore dozu var. Simdi cocugunuz kac aylik bilmiyorum. Bexsero 6 ay 2 yas arasi 3 doz. Nimenrix yasindan sonra tek doz. 6 ay 1 yas arasi 2 doz 6 ay oncesi 3 doz
aliaras_2022 Busefee bizde aynı şekilde yaptıracağız 3.Ayı yaptırdık neden acaba herkes farklı yaptırıyor merak ettim doğrusu