Deryaoz Hastalığım 4 gün gecikti idrar testinde pozitif çıktı doktora gittm kanda da 588 çıktı ama kese gözükmedi 2 gün sonra tekrar kan ver dedi 588 olup Dış gebelik olan varmı
kuzeyanne_ Deryaoz canim kesenin gorunmesi icin beta hcgnin 1000 1500 uzerine cikmasi lazim.Daha once dis gebelik yasayan biri olarak soyluyorum.Suan degerinde gorunmemesi normal
Yaprak321 Deryaoz ultrasonda gözükür canm eğer rahimde oluşmuşsa kese normal gebeliktir tüplerde olusna gebelik dış gebelik olur
kuzeyanne_ Deryaoz hepsinden ayni olmayabilir canim dis gebelikte kanama oluyorsun,2 gunde bir beta hcg 2 katina cikmiyir,kasıkta agri felan oluyor farkli belirtileri var yani