Desteksiz oturabilecek gibi ama asla oturmuyor biz oturur pozisyona getirmeye çalışırken topukları ile kendini ittirip hooop direkt ayağa kalkıyor ve kahkahalar çığlıklar aşırı mutlu oluyor 🥰 ben de zorlanıyorum oturması için ama bizim gibi bu evreyi atlayan var mı