Rukito Merhaba,Gaz sancısı olan 3 haftalık bebeğim için ana kucağı markalarını araştırıyorum.Bebeğinizi sakinleştiren memnun kaldığınız bir ana kucağı var mı acaba?
Aryamom18 Merhaba bebeğim kolikti ben 4moms mamaroo 4.0 kullandım şu an beş aylık hala onda durmayı uyumayı seviyor.İlk aylarda elim ayağım olmuştu gaz sancılarına huzursuzluğa çok iyi geldi. Hareketleri ebeveyn kucağındaymış gibi olduğu için onu tercih ettim.