Talep olarak ilettiğinizi de açıklayayım. Post ve yorum silme için 10 dakika süre var. Haricinde silinemiyor Forum sitesi olduğu için. 5 senedir bu platformdayım yüzlerce kez bu talebi aldık. Yüzlerce kez neden olamayacağını açıkladık. Hatta 1 kere denedik ve bundan memnun olmayan üyelerimiz oldu 6 saat içerisinde bir sürü post açıldı ve 6 saatlik tecrübe sonucu bir daha aktif etmeme üzere kapatıldı.
Çünkü siz bu yorumuma cevap yazıyorsunuz mesela ama ben kendi yorumumu siliyorum. Bunun her posta yapıldığını düşünürsek Forum sitesi olmaz burası, amacına hizmet etmez. 🙏