Oz_ge1 Her beslemeden sonra gazını mutlaka çıkarın. Emziriyorsanız tazyikli ise süt önce biraz sağım yapıp sonra emzirin. Tazyikli giden sütte gaz yapıyor. Kendi yediklerinize mutlaka kimyon atın. Rezene de bazı bebeklerde gaz yapıyor. İçiyorsanız bı sure ara verip gözlemleyin. Takviye şeyler anlık çözümler oluyor genelde.