Merhabalar annemler geçtiğimiz haziran ayına kadar 950 lira kira Veriyorlardı haziran ayı itibari ile zam geldi ve 1200 TL oldu. Yalnız ev sahipleri bu fiyata ev olmaz çok ucuza oturuyorsunuz deyip Kiraya tekrar zam yapıp 1700 TL yapmışlar. Yasal olarak böyle bir hakları var mı. 22 yıldır aynı binada oturuyorlar haliyle o dönemde bir kira sözleşmesi yapmamışlar.