[silindi] kardesim hastanede yatarken yaninda yatan bi hasta vardı 4 sezeryan doğum yapmış en küçüğü 18 yaşında ve yumurtaliklari rahmi alinmasi gerekiyormus ama 4 sezeryan olduğu için tekrar ordan ameliyat olamayacagi için göğüs kafesini boydan boya açıp ordan alınması gerekiyormuş kadın ben böyle biseyin başıma gelecegini bilsem yaparmiydim hic 4 tane diyordu yani bu riski almaya degmez bence ssvd yi arastirabilirsin 1sezeryan hep sezeryan değildir diye bi gurup var face de ordan ayrıntılı bilgiyi de bu şekilde dogum yapanlarin hikayesini de okuyabilirsin