Mervemrahtaha Kızlar bebeğim 1 aylık bugün aşısı var ama biraz ateşi var ve hapsirip duruyor bu durumda aşı vurdurmanin bir sakıncası olurmu?
Ates_mami Mervemrahtaha doktorunuza sorun. Oğlumda rahatsızlanıp antibiyotik kullandığı için 10 gün ertelemişlerdi aşıyı
Murez Mervemrahtaha aslaaaaaa sakın yaptırmayın!! 1 aylık bebekte ateş olmamalı, bebeğinizin muhtemelen enfeksiyonu olabilir allah korusun bu şekilde aşı olursa vücut kaldırmaz. İçiniz rahat etsin diye bir kan tahlili yaptırın
Muhammedd23 Mervemrahtaha ateşinşn olduğundan emşn misiniz kaç çıkıyor. Bebekler hapşırır Zaten genelde
Deletedmom113 Mervemrahtaha zaten saglik ocagi asiyi vurmaz siz onlara derseniz bu arada cocugu dr götürün cok kucuk ates icn
Mervemrahtaha Ölçmedim çok degildi ama böyle zaman zaman vurup geçiyordu sağlık ocağına goturdugumde sordum ateşi yok bisey olmaz zaten dedi