Kızlar özelde muayene sırasında yapılsa ek ücret olur mu yoksa devlet aşısı mı
Ogzshn devlet aşısı diye biliyorum
Ogzshn kızım 3. Ayına girdi 1. Ve 2. Ay aşılarını özelde yaptırdık ücret almadılar
Ogzshn 1 yaşında devlet aşısı var özelde nasil olur bilmiyorum
Whatornot onlar devlet aşısıydı canım bizde özelde yaptırdık
Ogzshn tamam işte devlet aşıları özelde yaptırılıyor ücretsiz onu demek istedim