kızlar dişim enfeksiyon kapmış 3 gündür ağrıyor dün dr Antibiyotik verdi 2 kez kullandım aksam ve sabah olmak üzere kizim 11 aylik ağzının kenarlarinda kırmızı kırmızı benekler cıktı yıkayınca geçiyor gibi emzirince tekrar kızarıyor kizima bi zararı olur mu mecbur kullanmak zorundayım ağrıya dayanamıyorum parol da kesmiyor