Mucizem_0809 benşm kızımda aynısı sürekli ağzında bişey varda çiğniyor gibi beslenmeden sonra hemen süt kusuyor sürekli hırıltılı bende motilium kullanıyorum biraz daha düzeldi ama tam kesilmedi ha bide ben beslenme saat aralığını uzattım 2 2.5 saatte bi besliyordum şimdi 3e çıktım reflü yatağı kullanıyorum doktor reflü var yada yok demedi aptamil ar verdi ama kullanmadım geçmez artarsa başlıycam anne sütüne ek olarak