Fencibiranne Geçen yıl H&M den aldığım Noel baba kostümünü satmak istiyorum. Sadece bir kere Yolbaşı günü giydi çok temiz hiç bir sorunu yok ilgilenenler yazabilir. İsterseniz dolap uygulamasından da alabilirsiniz 🌸