Olimbonii tek göğüs ile doyurmaya çalışıyordum başından beri bebeğimi,sütüm yetmediğinde mama takviyesi vereyim dedim aradan 10dk geçmeden,ağız kısmı ve ense tarafı kızarması olmuştu.kac tane marka denediysem de hiçbiri olumlu anlamda etki etmedi ve aynı şikayetleri gözlemledim… Bir süre sonra kendi yiyip ictiklerim yanı sıra ,tadımlık yoğurt vermek istedim mayalayip verdim de sonucu çok kötü oldu… Karnı ,sırtı ,kol ve bacaklara kadar sicramisti…. Kabarmış kizarmisti.Kaşiyordu bebeğim zaten.Uyuyana kadar içim gidiyordu,kanatmisti hep bağrını.. şuan kendimde ne süt ne de peynir yoğurt yemiyorum artık.Bazen unutuyorum o anlık ama elimi hemen çekiyorum… Yaptırdığımız alerji testinde 75 lik bir oranla pozitif inek sütü alerjisi Çıktı