Deletedmom280 Düşer canım , ve kış geldi yani bilmiyorum ayrı yatsa güzel bişey ama oğlum cok üstünü açıyor ve aşırı terliyor kış geldi üşür mü diye düşünürüm ben valla 2.bebeğim yolda oğlum 2 yasında insallah oğlum 3 falan olunca ayırıcam kardeşiyle uyusun 👍🏻 Şahsi fikrim canım ✌️