Gune__888 Geçmiş olsun. Öncelikle yargılamak demiyorum yanlış anlamayın lütfen, doktorunuzun dediği gibi bebeğiniz çok ilgisiz kaldıysa evet o zaman otizme itmiş oluyorsunuz ama günlük yarım saat tv’ye bakmasından hiç bir sakınca yoktur hersey fazlası zarar.
Ben kendim otizmli çocuklarla birebir oldum eğitim verdim sosyal hizmetler mezunuyum. Benim de kızım 9 aylık olmak üzere etkinlikte yapıyorum ama tv’de gösteriyorum günlük yarım saat kadar, 0 ekran kuralını doğru bulmuyorum çünkü çocuk aklı erdiğinde daha da çok isteyecek tv yada telefonu, görmediği için merak edecek ilgisini daha çok çekecektir ilerleyen zamanlar da ☺️