Merhaba arkadaşlar geçen hafta bugün kan verdiğim de Beta HCG değerim 47 çıkdı, 4 gün sonra kan verdiğimde 222 çıktı buraya kadar bana normal geldi ama 3 gun aradan sonra bugün yine kan verdim 450 çıktı. Sanki pek artmamış gibi mi yoksa bana mı öyle geldi bilmiyorum, öğleden sonra doktor ile görüşecem ama yinede bi sizlere de sormak istedim, aslında ikinci hamileliğim ama kızımda 2 günde iki buçuk 3 katında daha fazla çıkıyordu, şimdi 3 gün de anca 2 katına çıkınca içime bir kuşku düştü