Aselin_annesii asaf2022_ ayy yavrum benim dişleri nasıl kaşınıyordur şimdi 🥺 tez vakitte sağlıkla çıksın dişi
Ayazinannesiiiiii asaf2022_ aynen diş. Bir ay öncesi aynı bu şekildeydi ve alt dişin biri patladı birkaç gün önce. Yine de çok hassas dokundurmuyor bile. Çok canları acıyor belli sizinkinin de hala can acısı var yazık ya🥺
CaglaOkan76 Evet canım öyle duruyor benim oğlumda da aynı oldu bir süre sonra da patladı zaten dişler
kurabiyem28 asaf2022_ kızımında öyleydi ilk dişinde 2 gün ateş yaptı. 6+18 de patladı. 2. dişinde çok (aşırı) huysuzdu. Şu an 8+13 günlük. 2.dişi 3 gün önce patladı hatta oyuncağını kemirirken kanatmış. Öyle fark ettim. Şimdi üst dişlerimiz geliyor gibi. Çok minik belli oldu. Uzun sürebilir.
anataraf1leoparbenim Dişler çıkmaya başladığı zaman bu şekilde kemere yerleşir daha sonra 2 hafta içerisinde vs patlama olur ve 3 ay gibi sürede uzayıp peş peşe birsürü diş çıkartır hayırlı olsun 😀
Newmom58 Beyazlama olduktan ne kadar sonra çıkıyo acaba 5 ay 9 günlük oğlum uyutamıyorum sürekli ishal ve hafif ateşli yaklaşık 1 haftadır bu şekil
Arden_ Oğlumda son bir aydır diş sıkıntısı çekiyordu çok huzursuzdu gece uyku düzeni falan hep bozuldu bir hafta önce aynı bu şekilde kabarıp kızarmıştı çok zorlandı ama şükür ki dün artık patladı bir dişi çıktı diğeri de bugün yarın çıkar