Umyy_ Arkadaşlar wee nin 4 işlevli biberon ısıtıcı ve sterilizatörünü kullanan var mı ya aldık ama beceremedik :)
Umutveannesi Umyy_ internetten aldıysanız link veya fotoğraf atar mısını? Bahsettiğiniz şey mama hazırlamak için mi kullanılıyor yoksa soğuk mamayı ısıtmak için mi? Bende mama hazırlamak için arıyorum geceleri zor oluyor kalkıp ısıtıp yapmak
Umyy_ Isıtmak icin sanırım e bebek wee ısıtıcı & sterilizatör yazarsanız cıkar resim koyma olayını cözemedim de :)