Busraaa11 Merhaba 4 aylık bebeğim var anne sütü + mamayla besleniyor. Eşimden grip geçti bana sağlık ocağı otrivine burun spreyi ve aferim forte verdi zorda kalırsan iç diye. Bu dönemde grip olup geçiren varmı