ihsanbebek 4. Ayın sonunda başlayacağız biz de sadece anne sütü alıyor ama kilo alımı vs yeterli ufak ufak tadımlara başlayalım dedi doktorumuz. Biraz da bebeğin gelişimi ile alakalı diye düşünüyorum.
1 yaşına gelince de her şeyi yemesi normal değil mi 😂 sağlıklı baharat ve tuz ve şeker az olduktan sonra