Ezgi4147 Tam 10 aylık bebeğim 1.5 aydır sürekli ağlıyor öncesinde sakin bir bebekti 5 dk yalnız bırakmıyorum sürekli kafasını orasını burasını çarpıyor tovalete bile gidemez haldeyim çok bunaldım bıkkınlık derecesine geldim neden oluyor ne yapmam lazım
Ozlem2904 Ezgi4147 atak haftasında olabilir bebeğiniz zincirleme olaylar dünyası diye geçiyor en zor atak dönemimymjs. Oğlum 3gun boyunca ne uyudu ne uyuttu ne durdu. Sürekli b ağlama kucak isteği dağıtma hırçıklik vs. 4.gun diş patladı yüzeye çıktı çok rahat ettik hepimiz. Ama şu sıra sürekli ilgi istiyor yanından ayrilmican hep destek olcan ayakta durmaya çalışıyor sürekli bağımsız şekilde.