Meryemhk 4.aydan beri kullanıyoruz ve 1 yaşına kadar kullanmak zorundayız biz. Notropenisi var oğlumun bağışıklığı demir eksikliğine bağlı olarak düşmüş Dr ateslenirse hemen getirin demişti. 1ay önce kan vermiştik demir i yükselmiş ama depolarin dolmasi gerekiyormuş Dr 1 yaşına kadar aksatmadan kullanın dedi. Ferrum şurup kullanıyoruz tedavi dozlu. 6.aya kadar her 2 haftada b kontrole çağırdılar 6ay altı ateş riskli diye . Önemini anlatmak için yazdım. İhmal etmeyin sakın