Barlashatice biraz fazla olmuş sanki . Bende 120 cc içiriyorum 3 saatte, bitince çığlık çığlığa ağlıyor. Doktora sordum , sen 1 biberonda yapsan bitirince doymamış gibi ağlar dedi. Arttırmamam gerektiğini söyledi , aç zannedip. Midesini rahatsız eder.