bluebird Merhaba hanımlar reflü yatağında yatırdım miniiğimi hep gece uykusunda kusmasın falan diye ama 5 aylık oldu hala kullanıyorum bırakmak istiyorum artık bir sakıncası kalmış mıdır siz ne zaman bıraktınız?
DAO bluebird Geceleri bizde kullanmıyoruz. Gündüzde normal zeminde yatırmak istemediğim için yatırıyorum ama kayıyor büyüdüğü için
Cemre_-53 bluebird reflü yatağın ne gibi bir sakıncası olabilir ki ben 6 ay kadar kulandim sığmayınca bıraktım yoksa hala yatirirdim hem midesine iyi geliyordu hem rahat uyuyordu
guno Bebekte reflü olsa bile reflü yatağı kullanmanın mantıksız olduğunu söyleyen doktorlar da var. Zamanında yabancı kaynaklardan araştırmıştım bu konuyu. Anlamı olmadığını öğrenince bıraktım. Sadece iki hafta filan kullandım.
bluebird Cemre_-53 sakıncası olmasından değil de işte bende korku oluştu düz zeminle ilgili yenmem gerek bu korkuyu gibi geliyor😅
bluebird okuyor o aylarda bizimki de kaydı falan ama kullanmaya devam ettim şimdi kayması durdu gayet de yatıyor da işte ne bileyim artık düz zeminde yatırsam gibi geliyor😅
Cemre_-53 bluebird korku oluscak bişey yk daha çok guvendeler yan kenarlarında düşmemesini sağlıyor ben memnun kaldım kusması yönünde uyuması yönünden tavsiye ederim korkuyu yenmek için üstüne gitmeniz gerek korkularinizla savaşarak anca öyle yenersiniz :)
guno bluebird evet yani şu an bilimsel açıklamasını unuttum ama bebeklerin soluk ve yemek borusunun konumundan ötürü gerek yok diyordu bir kaynak.