https://imgyukle.com/i/JSDA7N
https://imgyukle.com/i/JSGPIP
Arkadaşlar gebelikte bende tsh yüksekliği çıktı levotiron 50 mg kullandim her ay düzenli kan verdim doğumdan sonra ilacı bıraktım tekrar kan verdim ama sonuçlarımı almaya gidemedim anlayan varsa bakarsa sevinirim kaç olması gerekiyor