Bende aynı duru yaşıyorum canım ve hala çözüm arıyorum, farklı yöntemler deniyorum mamadan soğutmak gibi..bir video izlemiştim orda gece verilen süte eğer aç değilse iyi doyurup yatırdığınızdan eminseniz alışkanlıktan dolayı kalkıyorsa sütü ölçüsü dışında daha sıvı yapın mamadan soğuya bilir dedi hatta yaptım gerçekten içti bitirdi ama memnun kalmadı sinirlendi😂 devam ediyorum bugün 3 gün iki mırıldanmada yanına gitme bazen kendi dalıyor dalmazsa emzik verip kaçıyorum bazen devam ediyor uykuya susmazsa alıyorum mecbur kucağımda sakinleştiriyorum yerine yatırıyorum eskiden ayakta sallardım şimdi onu da yapmıyorum gece uykusunda gündüz mecbur sallıyorum sen ömzüm bulabildin mi bulursan bana da söyle rmisin 😀