Tazeanne95 birebir aynısını yapıyor oğlum, sinirlenince eliyle şap şap yapıştırıyor kafasına ve kazara duvara çarptı diyelim kendisi de tık vuruyor ve gülüyor normal bence, kendine vurma konusunu doktırumuza sordum normal dedi bir ve iki yaş böyle zor geçer dedi 🙂