Merhaba arkadaşlar. Bebeğim prematüre 35 haftalık doğdu şuan 10 günlük dün kuvözden çıktı çok şükür. Sütüm çok çok yetersiz olduğu için mecburi mama kullanıyorum. Dün 17.00 gibi eve getirdik ama hala kakasını yapmadı. Bu mamayı kullanıp sorun yaşayan var mı?