Merhabalar öncelikle günaydın
Ben bir hafta önce İzmir’de İstanbula seyahat ettim pegasusla neyse bilet keserken valizlerimiz hasarsız diye kayıt alınarak biletimiz kesildi uçağa bindim kemerlerimix bağladı o esnada bir bayaj geldi valizimle ilgili sorun olduğunu söyledi gittim valizim zor kapaniyor eşyadan değil ama fermuasi kopmuş ve heryerden patlamış yani tamamen hasar görmüş valizim çizilmiş işte dediler eşyalarına bak kayıp olmasın baktım eksik yok ama valizim resmn içine edilmiş durumda dediler uçaktan inince şikayet edebilirsiniz tamam dedim neyse indik şikayet danışmanına gittim şikayet ettim dedim bindiğimde valizim de sorun yoktu hasarsız kayıt açtınız fakat şuan bu hasarlı hatta uçaktaki hoslar dediler birdaha bununla uçağa binemessin hasarlı sayılır bilgin olsun diye
Valizimle iki kez kullanılmış yeniydi bu ikinci kullanişimdi geçen sene 400 liraya aldım
E mail adresimi istediler dedilier size bilgi gelicek yenisini gönderirler veya ücretini gonderirler bugün mail gelmiş işte küçük hasarli sayıldığı için olmuyor kusura bakmayın şöyle bir yazı gonderrmisler
Az hasarlı kategoriler arasına girmiş ama az hasarlı değildi ki zaten hasarlids olsa onemsemem benim üzüldüğün bir daha onunla uçağa binemicem ki ben İzmir İstanbul arası çok gidip gelirim valizim çok büyüktü herşeyin sogardi çok üzüldüm arıyorum Pegasus acmiyolsr şikayet ediyorum ama cevap gelmiyor napabilirim baska