Gunaydin :) Anneler ben kizim 9 aylikken isimden ayrilmak durumunda kaldim. Annem il disinda, kaynanam ise bakmak istemedi. Aramizda evden calisan var mi ? Yapilabilir mi? Oyle isler var mi? Arkadaşımla konusurken iletisim sirketlerini soylemisti ama onda dahi egitim suresi vr üç ay. Kizimi birakack biri yok hani. Hem ihtiyactan hem de aliskanliktan boyle bist istiyorum. Bilen var mi dikir vermek isteyen var mi😊