Esradere42 Arkadaşlar ne yapmam lazım mama vermek istemiyorum bugün 2. Gun Hâlâ sütüm yok göğüs ucu olmadığından bebeğim ememiyor ne yapmam gerekiyor göğsümü emsinki süt gelsin istiyorum zorluyorum ama gelmiyoda süt bebeğim de göğsü kapamiyor
NurY Esradere42 memeyi güzel kavratip emmeyi öğretin bebeğinize , kahverengi alanı da ağzına alması lazım , eğer aç kalıyorsa mama takviyesi yapın, siz çok güzel beslenin ve saat başı sağım yapın ki süt insin aşağı
Amitimu Esradere42 sağım yapın ya da meme ucu çıkartan pompa gibi bişey var eczanelerde satılıyor, ondan alın. Biraz sabır ve sakin olmak gerekiyor
Gzdzeynep Esradere42 süt sağın ve memenin kahverengi kısmın tamamını bebeğin ağzına uzatın tutturun eğer bilemiyorsanız sağlıkocağı ebelerinden yardım isteyebilirsiniz ebeler hemşireler kısa emzirme eğitimi veriyorlar. benim sütüm kızım yoğun bakımdayken yaptığım sağımlarla birden artmıştı sağım önemli bu aşamada
Annesiballisiii Esradere42 sağım makinesi varsa meme ucunuzu önce onunla 1 2 dakika çekip çıkarın sonra hemen bebegin ağzına yerleştirin. Zamanla emzirdikce meme ucun çıkar
Stella_0 Esradere42 Bebeğim 35 haftalık doğduğu için bende aynı problemi yaşıyorum. Süt sağdıkça açıldı artmaya başladı. Göğüs ucum küçük ama bugün 10 günlük yeni yeni kavramaya başladı küçük olup içeri kaçtığı halde göğüs ucum. Sadece sabır zamanla alıyorlar.