Ayse01_ aşırı bağımlıydı zaten o yüzden kestim mecburen. Daha 15 aylıktı. Ama meme bağımlılığından dolayı ne yemek yiyordu ne uyuyordu. Kilo kaybı vardı üstelik uyumamaktan dolayı ben bayılmaya başlamıştım gerçekten. İlk 2 gün ağlamaktan sesi kısıldı. Biberon ve emzik kullanmadığı için onları da almadı. Her kalktığında hadi su içelim hadi meme bitti çay içelim(ıhlamur, ballı pekmezli sular vs) yavaş yavaş alıştı ama ilk bir hafta zordu. Bu zamana kadar neredeyse hiç telefon tablet izlememişti. Ağlama krizine girdiğinde Sakinleştirmek için sevimli dostlardan 1-2 şarkı açıp izledik. Biraz bağımlı oldu sonraları telefonu bize uzatmaya başladı açalım diye ama onu da kestik şimdi şimdi çok şükür. Hala bile arada gelip mememe cici yapıyor😢 ama ikimiziniyiliği için mecburdum.