Bugün sabah uyanır uyanmaz birden baba demeye başladı eşim o kadar çok istiyordu ki bir kere dese diye o baba deyince ben eşimden daha çok mutlu oldum sanki benimle kızımın arasinda ki bağ çok farkli zaten ama eşim ve kızımın arasindaki bağ beni çok çok mutlu ediyor. Anne dese bu kadar sevinir miydim bilmiyorum. Ama evin içinde babaaa babaaa diye geziyor bugün ve inanılmaz keyifli hissediyorum. Çok garip gerçekten sizde de böyle bir şey oldu mu 🥰