Merhaba canım anneler mevsim geçişindenmidir neden bilmiyorum ama benim saçlarım hiç dökülmezdi çok dökülmeye başladı bende belime kadar olan saçlarıma kıyıp omzuma kadar kestirdim 🥹ama hala dökülüyor ve saç diplerim çok ağrıyor bu konu hakkında önerileriniz nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim 🫶🏻