Hepinize merhaba kızlar benim kızım 19 ay 20 günlük
Gündüz 2 saat uyuyo ama gece asla uyumuyo yani 11-12 den önce imkanı yok uyumaz çok denedim başaramadım emerek uyuyo bir türlü bıraktıramadım ve gece nerdeyse her saat başı uyanıyo uyuturken bile yarım saat bir saat geçiyo
Ben artık psikoloğa götürmek istiyorum çok yoruldum uykusuzluk beni mahvetti ama kızımda ki enerji tavan
Şunu sormak istiyorum ben şimdi psikoloğa götürsem ilerde karşısına çıkar mı ne bilim okula başlarken falan sıkıntı oluyor demişlerdi
eğer doktor Farklı bir rapor ve teşhis koyarsa okula başlarken sıkıntı oluyor demişlerdi
Böyle bi şey var mı