Eliiif1 benim kızımda doğuştan vardı geçer dediler krem verdiler başka doktora gittim krem kullanma dediler her biri ayrı bişey söyledi allak bullak ettiler herşeyi en son çocuk cerrahisine götürdüm çünkü çişini yaparken titreme tarzında biseyi oluyordu öyle olunca artık anlıyorduk çişini yaptığını .çocuk cerrahi hemen muayene odasında küçük bir aletle açtı o güne kdr geçer bişey olmaz işte ilerlememis merak etmeyin gibi şeyler söylendi ,ıslak mendille değil pamukla silip dikkat etmeme rağmen. Açıldığı gün azıcık ağrısı oldu ağladı işlem bitince sustu ama öncesi sonrası gördüğümüz için anladık ki gercdkten kızımızın vajinasındaki yapışıklık baya ilerlemiş uretrayi da kapatmak uzereymis.Nacizane fikrim kizinizj çocuk cerrahisine götürün açma işlemi gerekmezse yapmaz zaten