Perikizim35 Kızlar kızım ocakta 6 aylık olucak eğlence amaçlı 6 ay kınası yapmayı düşünüyorum yaptıysanız görsel atabilir misiniz ikramlar nelerdi nasıl süsleme yaptınız banada fikir olsun🤗
Bircicekannesiii Perikizim35 Spa merkezlerinde var ben öyle düşünüyorum eve toplamak yerine orda daha güzel oluyor süsleme herşey onlardan olduğu için de 🌼
aliaras_2022 Perikizim35 beni yanlış anlamayın belki kötü söyleyecek çok kişi olacak ama bu tür şeyler bana cidden çok saçma geliyor özür dilerim
Perikizim35 Bircicekannesiii doğru ama bu sefer annelerimiz biz niye yokuz diye başımızın etini yerler😄
Bircicekannesiii Perikizim35 Ayyy valla biz niye yokuz diye diye tüm akrabalar umacak bu defa da🤣 Valla şahsen spada yapmaktan yanayım o yüzden 😅🤌🏻
Perikizim35 aliaras_2022 olabilir tabi bana da 40 uçurma gibi adetler saçma geliyor ama hatıra kalsın ailecek toplanilsin yensin icilsin eglenilsin diye yapmak istiyorum 😊 herkes yapmak zorunda değil tabiki