Deletedmom_56 boyama yapabilirsiniz, oyun hamuru, kinetik kum, saklambaç, kör ebe, top oynama, sulu oyunlar oynama falan. Kızım 2,5 yaşında çok oyuncak meraklısı olmadığı için bu şekilde ilerliyoruz. Hava iyiyse yağmur yağmıyorsa mutlaka dışarı çıkıyoruz ama yağmurluysa haftada 1-2 kere avmdeki oyun alanlarına gidiyoruz. Ben 2 yaşına kadar hiç izletmedim tv, size de izletmeyin diyemem ama en azından izlerken aa bak ne yaptı orda ne var gibi sorular sorup direk odaklanmasını engelleyebilirsiniz.