Merhaba kızlar bebeğim bu ay sonu 6 ‘ncı ayına giriyor ek gıda dönemi başlıyor ilk bebeğim olduğu için hiç bir fikrim yok sizler neler verdiniz nasıl başladınız ilk ne yedirdiniz biraz fikir verirmisiniz ay sonunda aşıları var doktorada soracağım tabiki bu konuyu