Ben fasulyeleri geceden islayip sabah hasliyorum sonra kapağını kapatıp fasulye mayalnmasini bekliyorum biraz ayrı bir tencerede kuşbaşı etlerime biraz sıvıyağ döküp kavurup suyunu çekmesini bekliyorum daha sonra soğan ,yeşil biber ve salca ekleyip kavurduktan sonra soğuk su ekleyip etler pisene kadar suyu çektikçe ara ara sıcak su ekleyip etler pistikten sonra pulbiber karabiber kimyon kirmizi toz biber et bulyon ve tuzunu ekliyorum sonra fasulylerimide ekliyorum suyu katı olsun çorba gibi olmasın kıvamına dikkat çokda güze olur tarifim eğer evde kurutulmuş biber varsada koy bir iki parça