Sevgili anneler 10 gün önce dogum yaptım. Burada post açmıştım gogus yaram nasıl iglesir diye.. ben neler neler kullandım anlatamam. E vitaminiyle tatlı badem yağını karıştır dediler yaptım. Tatlı badem yağıyla kakao yagini surdum. Aleovera sürdüm. Ayva çekirdeği jeli yaptım. Kendi sütümü sürdüm. Zeytin yağı kantaron yağı surdum . Bunlar aklıma gelenler ve daha nicesine yaptım. Ne varsa eskilerde var diyorum öncelikle.gogus uçlarım parçalanması artık emzirmek nenkelime dokunamıyorum bile aletlerin kan içindeydi siz düşünün ki ne haldeydim. Kayinvalideme söyledim. Dedik8 hemen bi soğanı ortadan ikiye kes ve gogus uçlarına kapat o öylece kalsin ve soğanın etkisi geçince soğanı yenile.dedigini yaptım. Evet biraz yakıyor ama doğal antibiyotik göğüslerinin ucu sapsarı oldu. O gece yıkanıp birdaha soğan koymadım hastaneye gideceğim.icin. ama soğan çok iyi geldi yaralri kuruttu hemen. Sonra cildiyeye gittim pahalı bi krem önerdi. Kadın dogumada gozukmem gerekiyordu. Onada gittim.kadin dogum doktorum Allah ondan razı olsun. Bana ben demeden krem verdi gogus ucuna sür dedi. Ben de gogusucumun daha kötü durumda olduğunu söyledim.bana fito krem ve furacin pomat diye bir sarı merhem verdi. Dünden bugüne gogus yaralarım baya bi azaldı. Ağrısına bir tık hafifledi. Sizlerle paylaşmak istedim güzel anneler. İnşallah faydası olur ağrısız acısız sevgi dolu emzirebiliriz bebeklerimizi(bu arada benim gogus ucum yok ve cildimin çok hassas olduğunu söyledi cildiye doktoru)