[silindi] SmyyeHkn ben doğum yapalı 50 gün olcak sanırım emzirdiğini için 50 kiloya düştüm ama kızım gazlı olduğu için yemek yemeye de çok fırsatım olmadı açıkcası hep geçiştirdim mecburen