findiklibadem gayet normal bir durum benim kızımdada vardı özellikle 40 ının içinde bigün biyerinde cıkıyordu diger gün farklı bi yerde özelliklefe kafa ve yüzünde. Doktorumuz bebeklerin cildi dış dünyaya alıştığı için bu kırmızı lekelerin ve minik sivilcelerin gayet normal olduğunu ve geçici olduğunu söylemişti ki geçti zaten. Yani bebişin cildi dış dünyaya alışıyor bu aşamada.